Sidevisninger i alt

søndag den 14. oktober 2012

Søndag

Jeg ELSKER weekend. Mads er i gang med at gøre hovedrent og jeg skal også snart igang - venter bare lige til han har vasket gulve - der i tøj i tørrekælderen og i maskinen og jeg lavede lækker morgenmad til os tidligere. Begge børn sov til kl 8 og det kan man jo ikke brokke sig over - har også kun været oppe 1 gang i nat ved 4 tiden for at amme - så føler mig ret veludhvilet idag.

Igår fik vi lavet en masse små ting her hjemme i lejligheden blandt andet sat billeder op ude i gangen, det har jeg gerne ville ha' gjort længe. Der kom også en tallerken række op i køkkenet til nogen af mine kogebøger.
(Billeder kommer under teksten)

vejret er jo ikke rigtig til noget udendørs den her weekend - var ellers meningen at vi skulle ha prøvet Willa's drage - men det må blive en anden dag - jeg forstår ikke vi allerede er midt i oktober, og den kolde tid er begyndt - jeg kan stadig hente røde tomater på min altan hver uge og når den tid er forbi vil jeg prøve at lave noget med de grønne der er tilbage.

Nu glæder vi os til faster Lea kommer på besøg over middag - og jeg er sikker på det bliver en dejlig søndag - med rugbrødsmadder til aftensmad og lys tændt i vores græskar lygtemand.

God søndag der ude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar