Sidevisninger i alt

fredag den 3. december 2010

influenza

Åh altså så ramte en af de dumme dagpleje baktusser mig (heldigvis ikke Willa eller Mads) - kun mor.
Jeg blev syg onsdag aften - og havde en frygtelig dag i sengen igår - og idag er jeg oppe igen, men meget træt.

Vi skal holde fødselsdag i morgen og prøver at tage mig sammen til at gøre rent - men er rimlig svag idag, så jeg undskylder på forhånd for nullermænd i krogene - til gengæld lover jeg jer kagemand - lagkage - masser af boller og varme :) Og det vigtigste er vel at vi er sammen og hygger om Willa - ikke om vores hjem er perfekt?

Er stolt over at jeg fik slæbt mig ud i køkkenet og gjort rent der - med lidt jule musik kan man klare alting :) Og nu må jeg hellere snart få hængt vasketøj op :)

Der er nu også gode ting fra igår - et flashback til mig der ligger med kun næsen udenfor dynen og Willa der glad hopper rundt med hænderne på senge kanten imens hun griner helt vildt - kom nu op og leg mor.

Min søde mand der hentede suppe til mig - fordi jeg ikke kunne spise andet - og passede Willa alene hele eftermiddagen og aftenen fordi jeg ikke kunne ( jeg lå inde under dynen og nød at høre den hygge sig ide i stuen)

Og hvorfor mon jeg blev syg....ja jeg tror det er fordi jeg skal lære at stresse ned - og at alt ikke skal være perfekt og det er lige meget om der er 700 forskellige kager vi skal nok få en god fødselsdag alligevel <3

1 kommentar:

  1. Allerførst vil jeg ønske dig rigtig god bedring!! :o)

    Tja, det kunne da godt tænkes, at du havde behov for et vink med en vognstang... ;o) Jeg håber, at du lytter til, hvad du nu får at vide!

    Stort knus fra mig!!

    SvarSlet