Sidevisninger i alt

tirsdag den 21. december 2010

Willa's dagpleje eller mangel på samme

Åh altså - tror først det er de her dage hvor mig og Willa har været hjemme og været syge jeg er begyndt at tænke mere over alt det her med vores dagpleje situation. Vi har virkelig bare været sammen - og koncenteret os om at blive helt friske igen. Og det har været herligt - selv om vi var syge - bare at være os.

Mandag morgen da jeg skulle sende sms til den nye midlertidige dagplejemor - skrev hun tilbage at hun var syg og dagpleje systemet var nede så derfor havde vi ikke fået besked - åh altså så var det jo næsten godt at vi var syge for ellers skulle Willa har været kastet endnu mere rundt :S

Misforstå mig ikke jeg kan rigtig godt lide den nye midlertidige dagplejemor. MEN jeg kan ikke lide at min datter ikke har et fast sted hvor hun kan være tryg og hvor jeg selv kan hente og bringe.

Heldigvis sagde dagpleje pædagogen (som er sød) idag at de har haft flere til samtale i min egen by og der snart kommer nye dagplejemødre til byen. Men det tager et stykke tid for de skal til tre samtaler og det er jo fair nok - vil jo ha en ordentlig en til at passe mit barn. Så vi må vente i spænding i det nye år og tro på at skæbnen briger os en super sød dagplejemor.

Men alligevel findes der en lille knude nede i maven - tænk nu hvis mit trygge tillidsfulde naive barn - bliver utryg? Jeg krammede hende ekstra meget med det i tankerne og glæder mig over at i morgen skal hun i gæste dagpleje et rigtigt dejligt sted her i byen hos en jeg ved er smadder god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar