Sidevisninger i alt

mandag den 8. oktober 2012

Mit liv

Idag smilede Jonathan rigtig for første gang - og det var endelig ikke bare et af de der skæve smil - nej der var smil over det hele - ih hvor bliver man glad og fyldt, af energi af at se på sådan et par smilende baby øjne der kigger forelsket op på en - og hvis nogen havde taget et billede af mig i det øjeblik er jeg sikker på at mine øjne havde strålet på samme måde som min lille søns. Endelig får jeg et smil fra dig min skat.

Det smil fyldte mig op med god energi og gav mig et dejlig skub i ryggen - så idag har jeg bare været rigtig produktiv. Der er blevet bagt flutes - lavet lækker suppe til aften - lavet en god madplan - ryddet op - vasket tøj - købt ind til hele ugen og ikke mindst lavet havregryns kugler med min Willa pige.

Tak Jonathan - tak fordi du huskede mig på at livet ER herligt - og at vi skal nyde hver en lille bitte bid af det! Vi er heldige at være på jorden i netop dette øjeblik - at få lov til at ånde, leve og opleve livet. Jeg er dybt taknemmelig for min familie, vores dejlige hjem, at vi får god mad hver dag, har dejlig varmt tøj på kroppen og at vi elsker hinanden fuldstændig betingelsesløst - ud over alle grænser.

Nogen dage er livet bare rigtig svært - men så er det godt at efter en hver dal er der en bakke top - og heldigvis er der flest bakke toppe i mit liv. Uden dalene var jeg ikke blevet til den kvinde jeg er idag - det var der en klog kvinde i Hjallerup der fortalte mig forleden, jeg er født til at være en overlever. Jeg er fuldstændig fyldt med kærlighed til mine små mennesker og min smukke mand - tak fordi jeg har sådan et dejligt liv.

Tak fordi jeg både giver mig selv lov til at græde, grine og elske - tak fordi jeg er i pagt med mine følelser og tør at bære dem uden på tøjet når det er nødvendigt. Jeg er taknemmelig for, at jeg har lært hjemmefra at give folk der trænger til det et kæmpe knus, men også at jeg tør at græde foran andre mennesker uden at jeg føler det er en svaghed. 

Mit job her i verden - må være at hjælpe der hvor jeg kan - og jeg håber at jeg bare engang imellem får dig til at smile - dig der læser med der ude - eller at du prøver noget af det mad jeg laver og nyder det på samme måde som jeg nød det - eller at du igennem mine ord finder en mening med noget du har grublet over - jeg håber at du kan mærke al det lys jeg sender til dig der ude igennem mine ord og at jeg engang imellem kan hjælpe et andet menneske op af deres bakke dal så også de kan nå en bakke top og smile sammen med mig.

Jeg kiggede ind i min søns øjne - og tænkte - verden er et helt vidunderligt sted - og mit liv er fantastisk!

1 kommentar: