Sidevisninger i alt

torsdag den 14. oktober 2010

At skrive blog

I går da jeg endelig kom i seng lå jeg længe vågen - tænkte over det at blogge - mon der overhovedet er en eneste der gider læse med der ude - Jeg har så mange ord inden i, der bare farer rundt i en kæmpe pærer vælling, så nu er det bare med at få dem ud.

Kan det mon være farligt at blogge? Bider man sig selv i numsen ved det? Jeg har altid elsket at skrive, men før skrev jeg altid dagbog, og den er der jo ingen der ser :) Nu er jeg en nusseklud igen altid bange lille marie, ih hvad tænker folk mon....fuck da hvad folk tænker, så kan de bare lade være med at læse med? Jeg tvinger dem jo ikke ;) Er det da ikke mig der fik klippet det meste af sit hår af igår og er korthåret som den gang jeg havde selvtilliden i orden :)

Nu må jeg bare kaste mig ud i det :D

Willa faldt omkuld kl.19:15 igår så vi var allerde oppe kl 6:50 øv øv øv....Normalt sover hun til 8:15 og det er jo super luksus. Dagen idag bliver helt sikkert fyldt med magi ;) Der venter os et spændende program forude, vi skal jo nyde denne vores sidste intensive mor og barn tid sammen.

Hov...nu prøver hun at slukke min computer :s Så er det tid til at lege.

3 kommentarer:

  1. Som der var en dejlig pige der sagde til mig en dag, husk du er smuk, sød og dejlig! ;)
    - Jeg vil meget gerne læse hvad du har og skrive, men husk det er for dig, og så kan folk sige hvad de vil.

    Fra en blogger til en anden ;)

    SvarSlet
  2. Hej smukke Marie!

    Det er et stort valg, du har taget, men jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det! At turde vælge at smide genertheden og forsigtigheden fra sig (i de fleste situationer) kræver stort mod, men det er du helt sikkert i besiddelse af!! Jeg havde slet ikke fornemmelsen af en genert Marie, da vi mødtes hos Annette (for efterhånden alt for længe siden). Og som Natanja skriver: Husk, at du er smuk, sød og dejlig!! :o)

    Jeg glæder mig til at følge med på din blog - det bliver helt sikkert hyggeligt! Hvis du har lyst til at læse med på min blog, må du gerne sende mig din e-mail adresse (som pb på facebook)...

    Stort knus fra en anden blogger :o)

    SvarSlet
  3. Hej Marie
    Rigtigt fin blog - ved selv, at det kan være en stor befrielse at få skrevet det usagte eller det, der er svært at sige ned. Så jeg hepper på dig og din blog!
    Knus Sara - der selv har 2 blogs, som der dog ikke bliver skrevet så flittigt i længere :D

    SvarSlet