Sidevisninger i alt

torsdag den 14. oktober 2010

I dag skete det...

Så kom den store dag - jeg har fået klippet mit hår af - piv frækt, ultra kort.
Jeg sad henne hos frisøren, hun havde klippet rimlig meget af (sidst blev jeg klippet som en midt imellem Felicity - i ved hende fra tv-serien http://www.imdb.com/title/tt0134247/ ) -så vi kan godt sige at jeg gik all the way og nu er en Felicity med kort hår. Eller jeg er jo min egen ;)

Billeder kommer når jeg har fået taget nogen ordentlige - fx med Lise pigen i morgen.

Det er for vildt jeg føler mig som et nyt bedre menneske - som om alverdens bekymringer er blevet taget af mine skuldre - i 7 år har jeg vel haft rimlig meget hår på hovedet nu. Nu er det væk, frisørens kommentar - Marie der ligger hår fra 10 klipninger på gulvet.

Nu er spørgsmålet om jeg kan sætte det selv ha ha ha....Frisøren sagde du skal bare bruge en hårtørrer og et glattejern og noget hårspray....ohhhh no tænkte jeg...hun kiggede lidt da jeg sagde "jeg ejer ingen af delene" - men hjælpen er nær...mor har sendt lidt af det med mormor..så får det på mandag :) Indtil da må nogen komme og glatte mit pandehår....wow jeg HAR pandehår hvor syret er det ikke lige.....

Ellers har mig og bette fnulling været i mødregruppe idag :) Nikoline havde lavet lækre boller - alle babyerne var dejlige som altid - god start på dagen.

Her til aften snuppede jeg en dejlig gå tur med Malene i Vadum's mørke gader - det var koldt, men dejligt at få vent verdens situationen - og ja i morges viste vægten et rigtig dejlig tal - kun 3 kg fra mit andet del mål :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar