Sidevisninger i alt

lørdag den 30. oktober 2010

kære den det nu er til....

Så sidder man her og tænker - Er det her det bedste JC kan tilbyde mig??? Jeg troede jo ikke næste uge rent ledigheds mæssigt kunne blive værre, men nu skal jeg jo både til møde mandag og fredag.

Jeg ser på det her brev jeg har fået fra JC og føler det er en joke - eller en hån mod mig. 5 år af mit liv brugte jeg på universitetet - og de var bestemt ikke altid lige sjove - stress og bekymringer har slidt mit sind og krop - og hvad så nu?? Hvis jeg har læst rigtig kan jeg vælge at blive gartner - husassistent eller arbejde i et storkøkken - ikke at der er noget galt med det - ville gerne arbejde i et storkøkken, men ikke i job med løntilskud - det ville jeg da meget hellere bruge på noget studie relevant? - men i kender mig, jeg tager til mødet på fredag med et smil og er venligheden selv - så må vi se hvad skæbnen bringer - Gode ting HELT sikkert.

Så er der jo mandag hvor jeg skal til CV møde i århus, det HAR bare at være godt! Nu jeg ofre min familie på det, heldigvis har jeg jo hjælp til at hente lille skatten, men føler at jeg går glip af en vigtig dag i hendes liv - hey det kunne ha været værre det kunne ha været på hendes FØDSELSDAG! - Kære søde CV møde GIV mig en god indholdsrig dag! - både til mig og bette fisen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar