Sidevisninger i alt

søndag den 31. oktober 2010

Hm kender i det?

Kender i det, at det er lige som ens tunge bare slår en kæmpe knude og ens hjerne er komplet tom for ord?? Sådan har jeg det en KÆMPE stor del af tiden efter jeg er blevet mor. Før jeg blev mor var  mit hovede fyldt med en million ord der bare VÆLTEDE ud, HELT uden problemer - og nu er det lige som om jeg har lås på tungen.... Jeg så lige et klip med Amalie fra PH, og kom til at tænke åh for satan...sådan lyder JEG!

Måske bliver det bedre når jeg kommer ud af min hule, når the real life starter og jeg er komplet ude af min barsels boble af uendelig kærlighed! Vi var i banken forleden dag og da han spurgte til min uddannelse virkede min hjerne igen weee selv Mads kunne høre den gamle marie.

Men for tiden føler jeg mig toooooooooooooooooooooooooom.....der er EKKO..min hjerne venter bare på at blive fyldt med meningsfyldte ord, sætninger og næring.

Andre der har det sådan efter barsel?

1 kommentar:

  1. JA!!! Jeg sidder her og tænker: "Gud, hvad gør jeg, hvis jeg pludselig får arbejde - jeg kan jo slet ikke huske at være fys!" Tit tænker jeg, at jeg burde begynde at læse op på en masse fagligt, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte og slutte, og så bliver det ikke til noget. I stedet bliver computeren og fjernsynet tændt og den tomme boble fortsætter ufortrødent... Håber det hjælper, når jeg (forhåbentlig SNART!) får arbejde!

    Knus fra mig til dig!!

    SvarSlet