Sidevisninger i alt

fredag den 29. oktober 2010

Det der med vennerne...

Jeg tænker meget over mit liv i øjeblikket, og en af de ting jeg tit ligger søvnløs over er det der med vennerne.
Før jeg fik Willa havde jeg godt hørt at mange ville falde fra, dem der er tilbage er dem der virkelig er noget ved - venner - og så får man jo nye venner når man får børn og de er også DEJLIGE.

I nogen måneder har vi kunnet mærke det, det er svært at dele sin barsels boble med alle. Men man kan vel også se det på den måde, at de er drejet ind på andre stier i deres liv, stier jeg ikke skal følge. Og jeg er taknemmelig for mine venner :) Der er så mange dejlige mennsker i mig, Mads og Willa's liv.

Mange af de gode gamle er her stadig væk - heldigvis - og i skal vide at selv om vi ikke ses så tit i øjeblikket er i BESTEMT ikke glemt! Glæder mig til vi får et større hjem så jeg har plads til at invitere alle over til kage, kaffe eller måske chili con carne. Bare til at ha' plads til gæster.

Ih hvor jeg dog holder af jer alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar