Sidevisninger i alt

søndag den 17. oktober 2010

Så..

Nu er de sidste papirer sendt til kommunen - det sidste skrevet under til a-kassen - skal sendes af sted i morgen.

I morgen er det min sidste dag på barsel i den her omgang...tirsdag er det ud over kanten til det uvisse - fremtiden. Jeg har ondt i maven - det er en masse blandede følelser der køre igennem min krop.

Hvad skal der nu ske? Håber det er en spændende tid jeg går i møde - nye kollegaer - nye oplevelser - JA det er DET der venter på mig på den anden side af det kæmpe store uvisse. Jeg vil være positiv.

Jeg har haft en SKØN barsel - jeg nyder at være Willa's mor, men nu skal jeg tage hul på mit arbejdsliv.

Når jeg stirrer ud i luftet i den stille nat ville jeg ønske jeg havde en jeg kunne spørge om råd - hvad egner jeg mig egentlig til at lave? Hvor skal jeg gå hen? Hvor starter man? Hvad er begyndelsen på det her eventyr? Jeg tror min selvtillid fik et KÆMPE chok på universitetet...hold da op jeg er gald for at det ikke er et nyt semester - jeg skal i gang med - men ved i hvad? Jeg ved jeg KAN..jeg er kreativ, sådan hestehale kreativ, jeg ELSKER at føre mine ideer ud i livet jeg brænder for ting som kærlig container og ideer som den - jeg har lyst til at lytte - jeg har lyst til at fortælle - jeg har lyst til at lære folk at nyde livet - stresse af - tale ordentlig til hinanden - komme ud med indre blokeringer som stress, angst og vrede....Hvem er jeg mon...og har jeg et navn?

Jeg har helt bestemt lyst til at hjælpe andre mennesker - og det KAN jeg! jeg har været en masse hårde ting igennem for at kunne hjælpe andre der kommer i lignende situationer. Man skal selv helt ned og skrabe bunden og mærke hvilken lort livet kan være for at rejse sig op og ELSKE det! Så her kommer jeg liv, jeg er klar til at favne dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar