Sidevisninger i alt

mandag den 8. november 2010

1 personlige møde på JC

Så er første personlige møde på JC overstået - og det var overraskende godt. Det kan godt være jeg er ledig, men nu er jeg ledig med blod på tanden og ny lyst til at søge.
Jeg synes stadig det der med job ansøgninger er svært - hvad skriver man, hvad skriver man ikke? Hvordan sælger man sig selv på den bedste måde? Hvilke ord? - det jeg gerne vil forælle er jo hvor super sej jeg er, at jeg er unik. Og oven i hatten får de en sød ny kollega. - en der virkelig brænder for de opgaver hun bliver stillet og som vil gå rigtig langt for at få sit budskab ud.

Kære lille job hvor er du? - Jobbet der skal gøre mit liv helt - og være en lise for sjælen.

Hvis i lige høre om et spændende job der lige ville være mig så sig endelig til :)

- og så fik jeg lige en hyggelig snak med den dejlig veninde jeg ikke har set i lang tid - skøn afslutning på JC besøg.

Willa 5 dag i dagplejen - Alt er godet fint hun har hygget sig leget og været glad, og så har hun været ude og lege på legepladsen idag :)

Første dag uden Ramses - åh ja det har været mærkeligt kiggede meget efter ham i morges, her er så stille.

Om ca 2 timer står den på vejning i Aabybro håber jeg har tabt mig lidt, men er ikke sikker har måske ikke været så standhaftig nu mor har været her hele weekeden. Men man kan heller ikke tabe sig lige meget hver uge - og sidste uge var fantastisk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar