Sidevisninger i alt

tirsdag den 23. november 2010

Madplan for uge 47

Nå alle sammen hvis mig jeres madplaner - hvad står menuen på i de små hjem denne uge???

Her bliver der lavet madplan hver søndag :)

Mandag: Risotto med laks

Tirsdag: Gulerodslasagne med lakse/torskefars

Onsdag: Koteletter i karrykokos (der er æbler og ristet banan i sovsen mums)

torsdag: Tildes Fiskesuppe

fredag: Pizza med hytteoste fyld (her i er der blandt andet pore - skinke - cherrytomater)

lørdag: Kylling m. hjemmelavede kartoffelbåde og salat

søndag: spagetti med kødssovs (selvfølgelig med godt med chili og hvidløg)

Min vægt står stille lige nu - og mangler stadig 100 gram for at ha tabt mig 10 kilo (men har ikke angang gået hos ww i 3 mdr endnu så er ret tilfreds) Kom til at tænke på igår (da jeg var til møde) at for mig er mad følelser - og jeg bliver nødt til at få mig selv til at forstå at mad altså bare er mad - og noget man spiser for at leve - for jeg lever helt klart for at spise og har altid gjort det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar