Sidevisninger i alt

onsdag den 17. november 2010

Willa's fødselsdag - Mor Marie brain stormer

Så er kampen gået ind - jeg skal ha lavet en god fødselsdag - en god 1 års fødselsdag.

Først skal jeg holde familie fødselsdag den skal være traditionel - hyggelig - lagkage og boller.

Og så kommer vi til den anden fødselsdag, hvor baby vennerne fra mødregruppen kommer - og andre uden børn ;) - Se der skal der være Tema - vi skal havde lækker kagemand som mig og søde Malene skal bage og ikke mindst dekorere - det bliver creme de la creme - og Malene's brunsviger er virkelig mums!!!

Jeg var i bil tema igår og købe ind til mit tema :) er sikker på det nok skal blive godt! Nu skal jeg bare finde en god opskrift på enten brunkager eller honningkager? Er der nogen der har en der er ekstra god?

4 kommentarer:

  1. Yum :-) Du skal google Peter Plys' honningkager, hvem er bedre til at bage honningkager end Plysbjørnen?

    SvarSlet
  2. Er det bare mig der ikke kan se det?... Hvilket tema blev det så?

    SvarSlet
  3. Hej Marie, jeg ved ikke om hun har lige de opskrifter du søger, men den her bageblog er simpelthen fantastisk: http://bakingdom.blogspot.com/

    Håber den kan inspirere dig!

    SvarSlet
  4. Ihh tak alle sammen :D

    Hihi Tine/Snullehuset nej du har helt ret det står der ikke endnu...det er stadig lidt hemmeligt ;)

    SvarSlet