Sidevisninger i alt

onsdag den 3. november 2010

Dp: 3 dag - Bogormen Willa Mia

3. Dagpleje dag: Det er jo bare fantastisk at aflevere sit barn når man kan se det godt kan lide at være der. Her til morgen bestemte jeg mig for at gå tidligere afsted så hun kom der hen kl. 7:50. De skal ha taget billeder idag, og hun skulle gerne nå ud og lulle lidt før de skal der hen - så hun kan være en frisk lille pige på billederne.

Da vi kom der ned tog jeg jakke, hue og varm trøje af hende og så satte dp' sig ned med hende på skødet imens vi kunne snakke lige 5 min om det hele. men før de var gået smilede Willa bare helt vildt og kiggede efter en af de små drenge der er der. Så vente hun igen hovedet mod mig stak mig et kæmpe øre til øre smil og vinkede helt vildt meget - hej hej mor nu kan du altså godt se at komme afsted. Jeg kiggede ind af døren da jeg kom ud og hun kiggede ikke efter mig - de var på vej ind og lege :) Er det ikke herligt?

Bogormen Willa Mia
Så skete det en hver bogorme mor bare venter på, vi har læst mange bøger de sidste 11 måneder, men før har hun bladret lidt kluntet i dem - men nu - miraklet er sket. Her til morgen styrede hun lige hen til den bog vi læser i øjeblikket tog den op - og bladrede PERFEKT - kiggede på alle siderne. Så stoppede hun pludselig som om hun har ledt efter noget og endelig fundet det. Tager sin PINK sut ud og ligger den på siden med den PINK blomst (det er en bog om farver) - jeg tænker WOW så jeg rigtig???? to sekunder efter kravler hun hen efter en gul badeand - bladre igen - og vupti snupsi ligger badeand på billedet af en gul bade and??

ja man skal se meget før ens øjne falder ud <3


2 kommentarer:

  1. Hvor er hun dygtig!! Hun skal nok klare sig og føre det vidt... :o)

    SvarSlet
  2. hun er da ved at lære alle ting, inden længe kommer ordene sikkert også væltende.

    og udfra de billeder du viste med en Willa Mia der stod helt alene, så kommer du sikkert også snart til at have en bette pige som stormer rundt i hele hytten ;)

    SvarSlet