Sidevisninger i alt

tirsdag den 2. november 2010

Stilheden - og det der med vægten

Stilheden har lagt sig over mig - i virkeligheden er mit indre nok som en skovsø - stille, mørk og dyb.

Der er fuldkommen ro her hjemme, og det er både godt og skidt. Det er første gang i 11 mdr. at jeg oplever fuldkommen stilhed - og ja det er da rart, men også lidt som et granat chok. Hvis jeg kalder ud er der ingen der kalder tilbage, uha jeg skal nøjes med mit eget selskab nu.

Så jeg vælger at se min stilhed som en dyb silkeblød skovsø som omgiver mig :)

Så er der det der med vægten - jeg skrumper - gudskelov. Igår havde jeg smidt 10 % af min start vægt. Jeg vejede 93,6 (da jeg fødte Willa var jeg oppe på 108) da jeg startede for ikke ret mange uger siden og igår vejede jeg 85 kg - kun 2 kg fra min før gravid-vægt. Det er en sejer det her - jeg elsker at gå på vægten hver mandag. ja det kan godt være den nogen gange står stille - en gang havde jeg endda taget på - men jeg GØR noget! Jeg er i gang og jeg er super motiveret! jeg vil være en tynd mor der kan løbe og lege med sit barn. Jeg vil føle mig lækker igen - og jeg skal nok nå mit mål! 2,1 kg havde jeg tabt i ugen der gik - super nice. Lykkelig lykkelig lykkelig og mindre af mig ;) - Men psykisk er der mere af mig og jeg stråler bare ud.

Nåh tilbage til stilheden - må hellere begynde min dag - hvad mon den bringer?

5 kommentarer:

  1. Rigtig godt gået Marie! :-) du er bare så sej! :-)
    Og ja, det føles meget mærkeligt at skulle kappe bånd. Jeg begyndte dog selv på det allerede i marts, så jeg har haft lidt længere tid til at vænne mig til "stilheden" som nok skal blive fyldt ud, med et dejligt job, med søde og rare kolleger og sjove arbejdsopgaver :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare godt gået Marie. Stort tillykke med vægttabet.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej, Marie!! :o)

    Du har taget kampen op, kampen mod kiloene og kampen for mere Marie. Det er indimellem hårdt, men du gør en masse for det! Det er dejligt at høre, at Willas dp start går godt. Stilheden virker larmende lige nu, men bare vent - du bliver afhængig af den... ;o)

    Stort knus!

    SvarSlet
  4. Dejligt skønne Marie, godt at du har det godt.

    SvarSlet
  5. Tak for stemmen :)

    Flot med vægttabet! :D Kæmper selv så ved hvor hårdt det kan være..

    SvarSlet