Sidevisninger i alt

mandag den 15. november 2010

Sko - engang var jeg afhængig

Da jeg var yngre elskede jeg sko - det var et kærligheds forhold :) jeg har haft utrolig mange sko - ja nogen af dem har jeg endda aldrig gået med :) De ligger bare oven på mit garderobe skab og samler støv - men nu skal det være slut - i et stykke tid har jeg givet dem til genbrug forskellige steder så mine sko også kan få nye hjem hvor de bliver elsket - og ikke forsømt som nu. I morgen skal jeg igang med at rydde op i de sidste.

Dog er der nogen jeg ikke kan skille mig af med - så de må pakkes ned og ud i vores nye box it rum. For her skal være orden og mere plads - jeg skal ha rum omkring mig.

Men det er alligevel vemodigt hver gang jeg siger farvel til et par - for med hvert enkelt par sko er der også drømme. Drømme om hvor man skulle ha dem på hen - hvad man skulle ha på til dem - danse man skulle ha danset. Sko med urealistiske hæle - som man havde fået ondt i fødderne af - alle mine sko fra det gule marked i prag - de sidder bare dårligt. Men måske er det bare min fod - og ikke skoenes skyld. De er nok lavet til små fine fødder - og ikke store klumper som mine.

1 kommentar:

  1. Hej Marie - kom til at tænke på (kan ikke huske om jeg har spurgt), men hvis du har lyst, kan vi skrive en artikel om dig til Danskewebchicks (.blogspot.com) - til vores ugentlige indlæg: "Ugens blogger". Du kan jo overveje det og melde tilbage :-D

    SvarSlet