Sidevisninger i alt

søndag den 28. november 2010

Jueln 2010 - er begyndt i det bette hjem

Ja nu er det jul igen ( eller det var 2 søndag i advent igår), men jeg har haft svært ved at finde juleglæden frem i år..ja jeg har ikke engang pakket mit julepynt ud. Faktisk havde jeg bestemt at ignorere julen lidt i år. Men der er sket to ting der har fået mig til at tø lidt op.
- lige for en god ordens skyld har jeg været rimlig ligeglad med jul i år fordi jeg nok ikke kan komme hjem til min familie i år (var heller ikke hjemme sidste år). Jeg er nået dertil i min ledighedsperiode hvor jeg snart skal i aktivering, og det ser ud til at siden det er arbejdsgiver jul falder mine første dage i perioden i mellem julen - og man tager ikke til Bornholm for at kunne være der to dage  For mig er jul noget man holder med sin familie - og siden min er så langt væk er det endnu vigtigere for mig at være sammen med dem i julen, det plejer jo at være den tid på året hvor man kan få en rigtig god tur HJEM! jeg savner min familie så det gør helt ondt
Men nu må vi se hvordan det går skal til møde i morgen (Willa's fødselsdag ).
Men så skete der 2 ting igår  Som får mig til at få lyst til at pynte op til jul -
1) Lise har lavet den smukkeste juledekoration til mig
2) Vi fik taget julebilleder igår og der slog julens ånd ned i mig (tak farfar) - det var bare så hyggeligt at jeg fik lyst til at jule.
Så hvis jeg skal være i Nordjylland i min jul så skal det nok blive en rigtig god en - vi bliver her juleaften spiser hygger os og tager ned til gode venner og danser om træet  :) Og så regner jeg med at vi når vi vågner igen tager ned til den kære farmor og hygger  Og så kommer min mor og far måske til nytår  Så ja nu bliver det alligevel jul i år - og man må tænke på at jul jo faktisk ikke er så vigtig - for vi er sunde og raske - har tag over hovedet - mad i maven og er fulde af kærlighed  God jul alle sammen



1 kommentar:

  1. Jeg tror man skal gøre jul til det, det nu er for én selv. Du skriver at du gerne vil fejre jul med familien, men på billedet kan jeg jo se at du faktisk sidder sammen med din skønne familie - ergo får du det du drømmer om :-) Og det er da dejligt!

    SvarSlet