Sidevisninger i alt

mandag den 1. november 2010

Willa's første dag i dagplejen/ eller Willa's vej ud i verden ;)

Så blev det første dag i starten af vores nye liv - Willa skulle starte i dagpleje idag. Mor her lagde sig syg med meget skidt mave puha...jeg får altid influenza når jeg er nervøs Er stadig lidt vag, men det går meget bedre end i nat og i morges ( og til dem der tror andet - dårlig mave er det sidste man har brug for den første dagpleje dag - man skal jo nå så meget nyt)
Vi skulle være der kl.7 - så måtte vække Willa kl. 5:30 så vi kunne nå at bade, spise og gøre os klar. Som dem der kender Willa ved er hun ikke just en st¨tidligt op baby, de fleste dage sover hun til kl.9, så det var lidt en prøvelse at få den unge dame ud af fjerne (også derfor vi startede så tidligt) - men hun sad lidt på skødet og blev nusset og fik øjne
Endelig kom tiden og kl 6:40 gik mor og Willa ud i mørket, men den store hyggelige barnevogn. Vi gik og sang hele vejen derhen. da vi kom der hen havde hun tændt levende lys ude i mørket foran huset både en stor stald lygte og 2 græskar (så hyggeligt  ), man kunne bare fornemme at her var man kommet et hyggeligt sted hen.
Da vi kom ind efter at ha lagt alle de mange ting vi havde med på willa's hylde og i hendes kasse, gik vi direkte ind i legerummet hvor to af drengene Willa skal gå med var. Willa skyndte sig hen og snuppede noget af legetøjet og legede med dem. Imens fik jeg lige snakket 20 min med DP - alle de praktiske ting - og da jeg skulle gå hjem havde Willa ikke engang tid til at vinke.
Kl. 12:33 sms'ede dp at nu måtte jeg gerne komme (det havde vi aftalt hun skulle hvis hun ikke troede Willa ville sove efter frokost).
Og sikke en glad lille pige - fik et KÆMPE smil. Hun har bare været glad hele dagen, leget og spist en hel masse (meget mere end hun gider her hjemme) så havde de været på gå tur og se på heste og der var Willa faldt i søvn i klapvognen - DEJLIGT! (og meget Willa agtigt som i ved) - DP synes hun havde været så sød, glad og alt godt! - MEGET tilfreds lille mor der sidder her.
Hun har godt nok ikke sovet sin eftermiddags lur endnu, men så går hun nok tidligt i seng  Det kan godt være mor er lidt syg og ikke kunne komme til sit møde - men Willa har det herligt!
I skal også lige ha den lille film jeg prøvede at vise før - lyt, nyd og tænk tilbage på vores første år med december børnene  Blessed be Marie
http://willasverden.blogspot.com/2010/11/mit-lille-stjerne-barn.html

På vej i DP for første gang tidlig morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar