Sidevisninger i alt

tirsdag den 25. september 2012

Alt skal nok blive godt

Alt skal nok blive godt


Sidder og sortere mine billeder på computeren, det har jeg ikke rigtig fået gjort over sommeren - mange ting i vores liv gik lidt i stå i Juni - men jeg tror helt sikkert der er en grund til at jeg skulle falde over det her billede idag - for det ikke skal være løgn, lå det i juni mappen med billeder.

Der er en tid til alt og jeg vælger at tro at nu er en tid til glæde for min familie - og at en masse gode ting venter på os lige rundt om hjørnet. Selvfølgelig skal man ikke glemme livets små glæder, imens man venter på den store glæde - og derfor nyder vi hvert øjeblik. Det har været en sommer med mange blandede følelser - sorg - smerte - frustration - forladthed - dyb kærlighed - lykke - lettelse - glæde og vi har skindet på næsen.

Vi nyder hvert et øjeblik med vores skønne unger og fylder vores liv med små glæder - om det så er varm suppe på en regn vejrs dag, eller varme fødder i hjemmeskoene eller Willa der spontant kaster sig ud i at hoppe i en vandpyt. Vi er ikke helt normaliserede, det bliver vi vel aldrig - vi er blevet noget andet - vi er bundet mere sammen - det er os mod verden - og jeg er vel blevet endnu mere mig efter denne sommer. Jeg tør godt stå ved mig selv og jeg nyder alt, men giver også mig selv lov til at være ked af det og mærke de følelser i mig selv.

Jeg tror på det når jeg siger til mig selv: Det hele skal nok gå og vi har det jo dejligt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar