Sidevisninger i alt

fredag den 14. september 2012

Det at tage billeder af barn nr 2

Vil lige dele lidt billeder af vores dejlige lillebror Jonathan fra juli 2012
Før han kom til verden, havde alle travlt med at fortælle mig, at man ikke fik taget ret mange billeder af barn nr 2, jeg tænkte "de kender mig slet ikke" og ganske rigtig vil tro der er blevet taget ca 1800 billeder siden d. 22/7 og rigtig mange af dem er af ham helt alene - det var nemlig også noget alle sagde "der vil næsten ikke være billeder af ham alene" : ) jeg elsker at tage billeder af mine børn både sammen og alene - jeg elsker at bruge billederne på mange forskellige måder der bliver lavet fotobog hver 3 måned - jeg fremkalder de bedste til væggen elsker at omgive mig selv med billeder af folk jeg elsker - det giver mig energi og glæde i hverdagen. En anden ting folk sagde var at jeg ikke ville få skrevet hans barnets bog på samme måde som Willa's pt er Jonathans bedre udfyldt end Willa's jeg har 110 % mere overskud i min rolle som mor den her gang end sidst ; ) så jeg har pt gjort deres påstande til skamme - og synes alt er lettere den her gang! Første dag alene hjemme efter Mads begyndte på arbejde gik jeg direkte ind i mine barsels rutiner fra willa og min barsel - det føles så naturligt at være mor på fuld tid - livet er jo vidunderligt!!!
Men håber i nyder mit lille Foto udpluk der kommer helt sikkert flere i ny og næ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar