Sidevisninger i alt

mandag den 24. september 2012

Ingen er Perfekt - hvis det frem med glæde

Morgen billede - morgen hår og ingen makeup
Idag er jeg blevet inspireret af et par billeder jeg har taget her til morgen. Min søde svigermor sagde altid til mig, at jeg skulle huske at tage billeder af mine børn når de var sure, glade, beskidte, fjollede og alle andre situationer i stedet for de der perfekte baby/børnebilleder for de viser jo ikke vores rigtige liv(og de billeder er meget sjovere at se på senere - ja selvfølgelig er det måske ikke dem man har på væggen, men de gør sig godt i baby bogen) - i det rigtige liv skriger babyen - der er eksplosions lortebleer op af babys ryg, over gylpede mødre, komiske situationer, store piger der vil gå på potte med en badevinge som hat, folk med dårlig hårdag eller store piger indsmurt i chokolade eller ketchup - eller bare virkelig dårlige tøjdage både for mor og barn.

Så siden jeg fik Willa har jeg husket at tage billeder der ikke kun er perfekte - livet har kant så det har mine billeder som regl også - normalt tør man bare ikke vise de billeder frem - næ ungerne skal være velfriserede og ha matchende tøj på - men nej idag får i et kig ind i min verden.

Idag tog jeg et billede hvor Jonathan er sur, fordi jeg synes det var en sjov kontrast, at hans trøje var virkelig hysterisk glad - og kunne man sende MMS til himmelen, ja så var det billede allerede sendt afsted til hende her til morgen. Eller hvad med et billede inde fra min dobbeltseng af mig og Jonathan der ikke gad at stå op??

Så sur Jonathan - så glad tigerdyr

Bare rolig han så kun sur ud i ca 1 min - den unge mand er bare ikke tilfreds med den tid det tager for mor at finde madpakkerne frem - han mener jeg er en kende for langsom - jeg er jo hans personlige madpakke : )

Der er ingen af os der er perfekte - og vi er alle sammen smukke som vi er. Så tænk over det næste gang du vil forkaste et billede bare fordi vinklen var lidt skæv - det blev lidt sløret eller dit hår sad skævt - måske er det lige netop det billede der fortæller mest om dig lige nu??? Så tak til min søde svigermor der fik mig til at se verden med lidt mere kant, sjov og ballade



Ingen kommentarer:

Send en kommentar