Sidevisninger i alt

torsdag den 13. september 2012

At begynde at skrive igen

Jeg har længe følt, at jeg havde en bette skriveblokering. Det har været fuldstændig umuligt for mig , at få mine ord ned på papir - men så blev Jonathan født og efter hans fødsel er det ligesom om ordene presser sig på igen - de vil så gerne ud.

Der er dog flere ting, der gør at jeg synes det er svært at komme igang

1. Jeg er kommet op og slås med bloggen - det ser SLET ikke sådan ud som jeg vil (hvorfor er mine indlægs baggrund fx pludselig hvide) - det er bare sådan noget der kan irritere mig så meget, at jeg holder op med at skrive igen!! og pludselig er min tekst farve hvid- ej må ha' lidt blog hjælp her!!!

2. Har jeg noget at fortælle, folk har lyst til at læse?
2,1 - måske skal jeg bare være lige glad og bare skrive?

3. Tør jeg dele "mig selv" med stavefejl, ingen tegnsætning osv. med verden?

4. Kan jeg overhovedet skrive? Der er bare så meget inden i mig som brænder for at komme ud

Åh altså - må nok lige sætte mig ned og tænke lidt over det ; )

1 kommentar:

  1. Søde Marie, ro på.. ;o)

    1) Der sort tekstfarve og baggrunden er lys lilla (præcis som den plejer)

    2) Jeg læser GERNE med!
    2,1) Skriv skriv skriv...

    3) I din def. af denne blog står der, at dette er dit frirum, og at der derfor næsten ingen kommaer er. Så det er jo det vi forventer! :o)

    4) Hvis det brænder for at komme ud, så sæt dig ved tastaturet og tøm hjernen.

    KRAM! <3

    SvarSlet