Sidevisninger i alt

mandag den 24. september 2012

update - første nat i den store seng

I skal heller ikke snydes for en update på hvordan natten er gået i den store nye seng - ja jeg var jo noget spændt for hun plejer, at ha en sengehest, så hun ikke falder ud - jeg må indrømme jeg har været inde og kigge på hende et par gange i nat, men hun har sovet som en drøm - der var kun en gang hvor dynen faldt på gulvet - men Willa vågnede ikke det var kun mig der opdagede det og skyndte mig at pakke dynen ned over hende igen - mit lille lille barn i den store store seng.

I morges da vi stod op kl 5:45 fortalte hun selv at hun  havde sovet dejligt i den flotte nye seng og hun så meget glad ud - Mor her overraskede med en pandekage til morgenmad - og lovning om en til når hun kommer hjem i eftermiddag. Nu lavede jeg dem jo uden hende efter hun kom i seng - og så synes jeg også det skal fejres at hun nu er blevet stor og kan sove så fint i en stor seng.

Pandekage spisning meget tidligt mandag morgen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar