Sidevisninger i alt

søndag den 23. september 2012

Ny seng - hvor blev min baby pige af?

Nu med plads til både storesøster og lillebror

Idag har vi købt ny seng til Willa på GulogGratis.
Det var en overraskelse til hende, så vi har slet ikke snakket om at hun skulle have en ny seng og hun vidste ikke hvor Mads kørte hen, da han kørte ud efter den.

Da hun opdagede den stod usamlet ude i gangen blev hun meget glad "NY seng til MIG" - "FLOT" og "Willa elsker dig nye seng" var nogen af ordene der fløj igennem luften. Hun var også med til at samle den sammen med far og gøre hendes gamle seng klar til Jonathan, der skulle jo tremmer på den igen så han ikke falder ud sagde vi til hende.

Nu har vi lige puttet hende i den nye seng og jeg tror det kommer til at gå rigtig godt - jeg synes også det er blevet rigtig pænt der inde - nu der er gjort klar til at det kan være Willa og Jonathans værelse, selv om der jo er nogen måneder til han skal der ind og sove. Jeg tænkte han skulle sove sine lurer der inde, nu vi ikke rigtig kan få ham ud og sove i barnevognen her oppe på 1 sal.

Men hvor er min lille pige baby henne? jeg kiggede ned i den store hvide nye flotte, allerede elskede seng og der lå en stor pige, men alligevel lille i den store seng.

Willa i sin nye STORE seng


Ingen kommentarer:

Send en kommentar